Thanks kerana view blog sayee ! Syg Awak Shanad2 Tao . Story about Buda sepped :) awk tak suke blog saya and tuan kepada blog ni ? STupid damn much ! .

Followers

Wednesday, May 18, 2011

16.5.2011

Hey Readers  .
haha ^.^
terbaek lhaa ! suke suke
sekolah men keb bbu masuk utusan Malaysia ! :DD
Hehe ,bgn kul 7.00 ,smpi skolah pukul 8.00 Baik tak ?:P ]
Chopp ! Tan sri and ketua pelajaran dtg ? :)
berkumpul kt dataran kejat ,
cikgu tuh membebel ape tahh kt depan ,pahtu cikgu HASNI amik kedatangan ,
nthenn ,cikgu suh masuk dewan ,class by class :DD
hee ,dari jauh aku pndng kt tempat f3 ,
aku nmapk Si Shahziqq tuhh wekk !
nthenn ,giliran f2 plak ,kiteorg ponn bngn ,
ehh ,kenape ngan LINDA ? tetibe dtg kat akuh ,haha ^,^
pahtu sume berpecah .
aq ,natsyah ,ainor ,atiqah ,fatin .linda ,duduk kt luar dewan .sementare tunggu cikgu masuk .
dak2 kompang pon tangan gatal sgt nk ketuk kompang  ,
5 minit ,pengawas2 f2  tuh baling belon .
pahtu cikgu tuh berarak ,sume masok ,kiteorg jeh ta masuk coz ta muatt ,
cikgu suruh nyayi lagu skolah ngan NEGARAKu .
tengah nyanyi lagu negaraku ,
ade sorang pengawas f3 na pinjam pin ,
nk meletup kan belon ,hish iish . ,
pahtuu ,dahh meletup ,
pengawas2 yg kt luar ,terperanjat ,termasuk kiteorg .
SABO JE LHAA .
lepas dah mule acara untuk cikgu ,.
kiteorg ngan geng2 luminiq pergi koperasi "bak kate"  buat group sendiri
mmg kecoh ar ,
ade larh sekumpulan dak form1 nihh lalu depan kiteorgg .
pahtu ,nak kutuk2 ,
LINDA dah  naik hangin kat sorang dak form1 ni ,
nak kutuk2 geng kiteorg plak .
kalo nak makett sgt ,pergi larhh suPERMAKET !
sabo je larh  .
pahtuu kiteorg pergi dewan .
kiteorg duduk kt luar dewan ,coz ta muat Grr ! kiteorg duduk dlm khemah
pahtu ade sorang abg niy tegur .
mule mule aku buat bodoh ,pahtuu aq terase lah .
ingat kan org ta prasan ke aper ?
A :luqman .ohh Luqman .
A :Luqman mane luqman ?(buat buat  ckp ngan member dye)
member dye :Luqman dah pindahh lah gyle .
aq :luqman mane pulak ?(aq bangun)
a : terase Ponn? haha ..luqman yg pindahh tuhh .
aq :ergh ! owg tade pape ngan dye laahh.bru je lkenall .
A : cehh .
kawan kawan dye sume sengih cm kerang busuk ! -.-
mereesp seyh aku ! Bengang Ponn ade !
dlm aty ckp
(mcm mne lahh abg ni bole tau ? macam lah ade name luqman sorang kt dunia nie ! ergh !

nie plak time rehadd ,owg kuar dewan ,kiteorg masuk dewan ,hakhak
 Nie geng2 LUMINIQ ::DD
Niee Geng luminq nak berebut kipas ngan kakak  form 3 tuh ,hee :D
nak amik gmbr pon malu malu :p

nthenn ,semut semut ponn dah masuk kandang balik (dewan)
hehe !
aku suruh kalina and husna beli kan air ,
kebetulan plak dorang nak pergi kantin .
mls seyh na g kantin
kang tersempak ngan ShaHziqq ,susah ,
lepas tuhh ,kiteog amik port duduk kt tempat budak f4 .
cpengacara tuh dah bersuare ,
lepas satu satu persembahan ,
huh ?dorang wat dialague Kak limah ?ape cer ? haihh
ENJIT ENJIT SEMUT ,SOLEY SOLEY , KITA BAKAR JE
LEPAS TUH ,MUNCUL SI hANTU tuhh .
dak2 form2 sume dah naik bulu roma lepas muncul Si Hantu KAk Limah tuhh.
nak gune kak limah tuh teragak agak la kann .
nthenn .1krk buat persembahan .sume nak blaa .
L :ergh ! dah tau pangai dak2 uda sume suke shuffle ,yg korang pergi zapin knp?
kiteorg ketawe terbahak2 ,
kiteorg mule mule nak blaa ,tapi pikir pikir tak baek lhaa ,kiteorg duduk balik ,
chopp ,korangg tau kan perangai dakdak sch uda mcm mane ?yg korangg wat zapin tuh knape ?
haha .
lepas tuh  cHEERLEADER .fUHH !MANTAP dan HEBAT .
haha ^.^
lawa gile dorang buat
Pengacara :aik ,dah sikit da ?tadi ramai .^.^
tape2 ,kalau korang tak tgk penutup hari Guru 2011
mmg rugi lepas nie mmg bEST GILE .
satu minit kemudian ,mucul lahh group tuhh .
Fuhh ! mmg best lahh ,
penutup 2011 TERBAEKK .ramai sokong dorang suruh masuk showdown 2012 !.
heehe :)
nthenn ,mase nak balik tuhh ,
Goshh ! aq jatuhh .fuhh ! nasb baikk dak f2 ta nampak
ade lah sorang dorNG DAK F4 NMPAK
kalau takk DAK2 F2 .mmg nganjing aku lahh  naik sch nanti ,
pahtuu , aq lepak umah lindah japp ,salin  bju ,
nthenn LINDA lepakk umah aku ,
mask umahh ,teruz pergi dapur (Takde orgg) .
aku ngan LINDA masak maggie ,
PERGhh ! Masin Gile ! haha ^..^
pahtu hujan lebatt gyle ,'
kiteorg teruz naik atas , .
LINDA tengah blaja shuffle ,
tiba tiba HUJAN .
kilat menyambung
kuat gyle ,
nthenn ,BacklOut .
Linda dah tersengih sengih
aku suruh LINDa turun bawah ,
dye ponn tanak ,haihh ,.
KITeorg PENAKUT :D Kantoi sudaa :)

yeahh ! Mak aku dah balik :D
aku ngan LINDA turun bawah .
aku teruz amik handphone aku ,
aq :Ibu ,nak pergi angsana bole ?
mak aku :bole2 ,tapi ibu anta ,
Aku n LINDA :ok !
nthenn ,petang cikit gerak g angsana :D
smpi angsana jehh ,
Nampak Si AZIMA ,SYAFIQA ,FARISHA ,
haha ^.^
tett ,aku bukak HANDPHONE ,si cine tu Msg ,aku reply ,
pahtuu  ,aku Msg Tettttt
MMg ta sah ,kalau sehari aku tak msg ngan dye :D
nak Bear eh ?haha ^.^
Nthenn ,pergi karokae ,


aku , ,Azima ,NURsyafiqa ,
pergi satu kedai nie ,ternmpk jam G -SHOCK
pastu. kiteorg ponn beli ,aku beli due .
satu warne putih ,satu lagi warne putih pink .
aku ?semestinye warne putih kan ?haha .
aku beli jamm untuk Si SH nieh ,:):D
tpi bile dy kte ,mane jamm ?
aku sengaje buat alasan ,
Hee :DD
aku malas larh nak bgi skang .tunggu sch holidy bru aku bagi ,hee :)
nthenn ,beli COOL BLOG .
pergh !
owg coolBLOG tuh mcm ta puas aty ,tengok kiteorg ,
Badi badi kann plak ,haihh ,saman KANGG !
PerKEJrA collbLOG ANGSANA BELAGAK !
pahtu,singgah kedai HOTLINK .
Eqa crik hotTICKet ,sume 18 ,mahal dher ,haihh ~
Sume telan alir .:P
kiteorg pon naik pergi tempat ats skali ,
ade sorang Makcik nieh .
Makcik :Sch mane dek ?
Eqa :Sch Uda cik ,
Makcik :ouhh ,sch tuhh kene Histeria kann ?
eqa :aah cik ,mcm ne cik tau ?
makcik :dengar2 je ,sape yg kene ?
eqa :ouh ,nie salah satu yg dah kene cik ,LINDA ,
makick :ouhh ,
Azima :MAket ,Maket ,makett ,MAKEtt .
macik :kenape dik ?
Farisha : takdelah makcik ,
kiteorg nak pergi SUPERMAKIT tuhh
pahtu makcik tuh blaa ,
sume ketawe terbahak bahak .
sakit perot nak than ketawe !
fuhh , .
tersempak ngan sorang dak sch Seta niehh ,
eh ?apesal nak badi badi kan lagi ? ergh ,
pahtu ejek sch kiteorg plak ,,
kau tuh ?ERGH .sch korangg ta bleyh blaa doyh !
NTHENN KITEORG SUME BALIKKK ,
haha ^,%^

No comments:

Post a Comment